۱۴سبک طراحی دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

۱۴سبک طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

۱۴سبک طراحی دکوراسیون داخلی و معرفی سبک های دکوراسیون، با فراوانی سبک‌های طراحی منحصربه‌فرد، رمزگشایی اینکه کدام سبک برای شما مناسب‌تر است، می‌تواند دلهره‌آور باشد. برخی نیز از ترکیب عناصر چند سبک برای ایجاد ظاهر ایده آل خود لذت می برند.

یک نقطه شروع عالی برای یک پروژه طراحی داخلی این است. که کمی در مورد هر یک از سبک ها و تفاوت آنها آشنا شوید.

مینیمالیست

یکی از کاملاً مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی که باید در نظر گرفت، مردم اغلب تمایل دارند مینیمالیسم را با سردی شدید و شدت ناراحت‌کننده اشتباه بگیرند – که اصلاً چنین نیست. در واقع، حتی یک طراحی گرمتر از طراحی داخلی مینیمال (مینیمالیسم گرم) وجود دارد که مملو از ظرافت و ظرافت پاک است.

به سادگی، ظرافت، و دست ماهر در راحتی و عملکرد مجلل فکر کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که اتاق ها را خالی نگه دارید و به خوبی ویرایش شده و با ساخت و سازهای بدون چاپ و تزئینات اضافی که باید هدف دوگانه ای داشته باشند.

هنگامی که به سبک های طراحی داخلی مینیمال فکر می کنید، یک گالری یا موزه هنری مدرن را به عنوان مرجعی در نظر بگیرید که با رویکرد جمع و جور آنها برای پر کردن یک فضا با ساده ترین موارد ضروری که هنوز هم حس زنده ای از درام، اعم از ارگانیک یا انتزاعی را دارد، در نظر بگیرید.

اگرچه مردم اغلب تمایل دارند سبک های طراحی داخلی مدرن را با طراحی داخلی معاصر اشتباه بگیرند، اما تفاوتی بین این دو وجود دارد که آنها را به خودی خود منحصر به فرد می کند.

سبک معاصر کاملاً از آن زمان است، در حالی که سبک های طراحی داخلی مدرن تقریباً می تواند به معنای آینده نگری از دهه 50 تا اوایل باشد. گرایش‌های سبک‌های طراحی داخلی معاصر نیز آزادی بیشتری دارند، زیرا مدرن معمولاً حول خطوط مربعی، گرافیکی و برداشت خاصی از مدرنیته تثبیت می‌شود.

دکوراسیون روستیک با الهام از فضای باز و ترکیبی از سبک‌های طراحی داخلی خانه‌های مزرعه و صنعتی، تاکید بر پرداخت‌های طبیعی و فرسوده، چوب خام، سنگ و چرم، با لمس‌های غیرمنتظره و خمیدگی کلی پیچیده دارد.

ما دوست داریم که چگونه اتاق نمایان شده در بالا ترکیب متنوعی از اثاثیه‌های ظاهری مانند مبل‌های شرپا مخمل‌خواب سفارشی، آویزهای سیمی الهام گرفته از صنعتی و صندلی‌های چرمی منحصربه‌فرد را ترکیب می‌کند. با این اوصاف، همه ما طرفدار سبک‌های طراحی داخلی مدرن هستیم که عناصر مختلف را با هم ترکیب می‌کنند تا اتاقی بی‌نظیر و زیبا ایجاد کنند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: